Szerviz

Tisztelt Ügyfelünk!

Szerviz igényét kérjük e-mailben az info@grimas.hu címre, vagy telefonon a +36 1 420 5883 telefonszámon bejelenteni.

A bejelentés során kérjük az alábbi információkat közölni:

  • a berendezés típusa, gyártási száma, az üzemelés helye
  • a hiba minél részletesebb leírása (lehetőség szerint fotó vagy videófelvétel küldése)
  • a hiba jelentkezésekor fennálló releváns környezeti körülmények (pl. áramkimaradás, villám okozta kár, stb.)

Bizonyos berendezések esetében (pl. infra hőkamerák, örvényáramos berendezések) csak gyártói szerviz lehetséges – az ehhez tartozó valamennyi ügyintézési feladatot mi végezzük.

Szerviz igényére a lehető legrövidebb időn belül reagálunk.

A hiba pontos felméréséhez és a hiba-ok feltárásához legtöbbször helyszíni szerviz kiszállás szükséges, amely minden esetben térítésköteles.

Garanciális szerviz esetén a beépített alkatrészek ára és a munkadíj nem kerülnek számlázásra, ugyanakkor a helyszínre történő kiszállás költségeit az ügyfélnek kell viselnie.

A hibás berendezés jellegétől függően saját szerviz műhelyünkben is végzünk szerviz tevékenységet, illetve bizonyos esetekben kizárólag cégünknél történhet a javítás. Ilyenkor ügyfeleink gondoskodnak a berendezés telephelyünkre történő be-, illetve visszaszállításáról.

A hibafelmérés költségéről mindkét esetben (helyszíni vagy cégünknél történő szerviz) árajánlatot küldünk. Amennyiben előzetesen pontos képet tudunk alkotni a hiba jellegéről, a várható teljes javítási költséget is megkíséreljük előre behatárolni – végleges árat azonban csak a tényleges hibafelmérést követően tudunk közölni. A hibafelmérés illetve kiszállás díját abban az esetben is számlázzuk, amennyiben ügyfelünk a végleges javítási költséget nem fogadja el és nem kéri a berendezés megjavítását.

Alkatrészek: raktárunkban a legjellemzőbb alkatrészeket tároljuk, ugyanakkor nem áll módunkban mindent készleten tartani. Ezen alkatrészek esetében néhány hetes beérkezési idővel kell számolni. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy ügyfeleinknek a lehető legrövidebb időn belül üzemképes berendezés álljon rendelkezésére.

Egyes gépeknél a javítás idejére csere készüléket biztosítunk, kedvező bérleti feltételek mellett.

Reakció- és vállalási idő: A szerviz bejelentést követően azonnal megkezdjük a munka megszervezését. Átalánydíjas szerviz szerződéssel rendelkező ügyfeleink prioritást élveznek, az ő esetükben 2-3 munkanapon belül meg tudjuk kezdeni a helyszíni munkát. Nem szerződött partnereink esetében a várakozási idő a szerviz leterheltségétől függően 1-2 hét is lehet.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy bármilyen szerviz tevékenységet csak az előzetesen közölt, fix költségek elfogadásáról szóló, írásos ügyféloldali visszaigazolást követően tudunk megkezdeni.

Az ügyfélnél történő szerviz munkák esetében kérjük technikusunk számára a gördülékeny és gyors munkavégzés érdekében az üzemelés helyszínére történő zökkenőmentes bejutást, a berendezéshez való teljes hozzáférést és a kezelő közreműködését biztosítani.

 

Kapcsolattartóink

 

Kaczvinszki Rita

Kaczvinszki Rita

Beosztás: Szervizvezető
E-mail küldése
Telefon: +36 1 420 5883

 

 

 

Czinege Tibor Czinege Tibor

Beosztás: Szerviztechnikus
E-mail küldése
Telefon: +36 1 420 5883